پرورش بلدرچین و سود کلان


افزایش بازدهی تخم بلدرچین

       پرورش بلدرچین و سود کلان

 

بلدرچین| امروز می خواهیم درمورد پرورش بلدرچین و سود این کار حسابی صحبت کنیم.
تقریباً اکثر افرادی که وارد بازار کار پرورش بلدرچین می‌شود از میزان سوددهی بالای این کار شنیده‌ اند و عجولانه و بدون هیچ گونه تحقیقی وارد کار شده اند.
ما امروز در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم آیا کار پرورش بلدرچین سود دارد یا خیر؟
جواب این سوال را همه می دانند و قطعاً بله است اما به روش کاملاً اصولی، هر کاری نیاز به آموزش صحیح دارد کار پرورش بلدرچین در صدر کارهایی است که در ابتدا فرد باید کامل مورد آموزش قرار گیرد و سپس در بازار قدم بگذارد. در صورت آموزش اصولی مطمئن باشید که در این کار همونطور که همیشه می شنوید سود کلان کسب می کنید.
در ابتدا برای شروع کار پرورش بلدرچین نیاز به یک مکان کوچک که در آن سیستم تهویه، گرما و سرما باشد دارید. پیشنهاد ما به شما این است که برای سیستم تهویه از فن استفاده کنید و برای سیستم سرمایشی از کولر آبی و برای سیستم گرمایشی از هیتر استفاده کنید تا در ابتدا هزینه زیادی متحمل نشوید.
در کار پرورش این پرنده فرد علاوه بر آموزش برای پرورش و نگهداری بلدرچین نیاز به بازاریابی هم دارد تا در صورت تولیدی زیاد بلدرچین بتوان از آن کسب درامد کلان داشت.
از مراحل مهم در پرورش بلدرچین بازاریابی است در حالت کلی بازار خرید و فروش بلدرچین بسیار داغ است شما می توانید بلدرچین های تولیدی خود را به کشتارگاه ها و رستورانهای متقاضی گوشت بلدرچین بفروشید برای فروش گوشت بلدرچین های خود می توانید با مراکز پخش مواد غذایی مستقیما تماس بگیرید خوشبختانه اکنون مردم ایران خیلی بیشتر از زمان گذشته با خواص گوشت و تخم بلدرچین آشنا اند و به دلیل درصد بالای روی، آهن، منیزیم، پتاسیم و انواع ویتامین ها و همینطور خواص این پرنده برای بیماری های قلبی و آسم و همینطور از بردن سنگ کلیه گوشت این پرنده را به گوشت مرغ ترجیح می دهند. روش دیگر باارایی برای فروش بلدرچین تبلیغات در سایت هایی مانند دیوار شیپور و غیره است می توانید در این سایت ها اقدام به فروش محصول خود کنید.
نکته حائز برای این کسب و کار این است که مهم نیست شما ساکن کدام استان و یا شهر هستید پرورش ‌این پرنده در تمامی شهرهای ایران دارای بازار فروش فوق العاده ای است و تقریبا در سراسر ایران بسیاری از افراد در منزل خود به این کار مشغول اند.
حال که این مقاله را خواندید و از تمامی شرایط باخبر هستید و پی بردید که این کار در صورت آموزش دیدن می تواند شما را به سوددهی کلان برساند اگر قصد شروع این کار را دارید بهتر است در ابتدا با یک فرد آشنا به این کار صحبت کنید.
پس دست از گشتن در اینترنت بردارید و همین حالا گوشی تلفن خود را بردارید و با مشاور و کارآفرین برتر این حوزه جناب اقای محسن مهرخواه تماس بگیرید و هر چه سریع تر کار خود را آغاز کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *