چند قدم تا موفقیت با محسن مهرخواه


چند قدم تا موفقیت با محسن مهرخواه

فیل نایت، یکی از بنیان‌ گذاران برند نایکی در یکی از سخنرانی های خود این جمله کوتاه اما پر از مفهموم را عنوان کرد، «فقط انجامش بده!»؛ این جمله همان جمله ی معروفی است که برند او را تا به حال روی پا نگه داشته.
البته فقط شروع کردن و انجام دادن لازمه موفقیت در کار نیست، لازمه شروع هر کار جدیدی کسب اطلاعات لازم و علم کافی در رابطه با آن موضوع است. هر کاری دارای قواعد و قوانین خاص خود است، شما وارد هر بازی که شوید باید قوانین آن بازی را از صفر تا صد رعایت کنید در غیر این صورت بر خلاف میل باطنی خودتان از بازی اخراج می شوید. در زمینه کسب کار هم این موضوع مطرح است، اگر شما بدون دانش کافی وارد هر حرفه ای شوید احتمال شکست در آن حرفه از احتمال موفقیت شما بیشتر است.
در زمینه پرورش دام و طیور افراد بدون کسب اطلاعات و صرفا از سوی شنیدن سود این کار پا در این حرفه می گذارند. بنا بر تجربه شخصی بنده در ابتدا برای آغاز این کار و موفقیت شما نیاز به یک شوق و اشتیاق اولیه دارید پس اگر به این کار علاقه مند هستید و قصد شروع یک کسب و کار پر رونق را دارید همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر با بنده تماس بگیرید.
بعضی از شما در رویای خود یک مسیر صاف و هموار را برای رسیدن به یک هدف مطلوب در سر دارید این طرز تفکر که بدون کشمکش و ناسازگاری زندگی‌ مان را سر کنیم اصلا واقع ‌بینانه نیست، در واقع بهتر است بگویم هیچ آسانی بدون سختی بدست نمی آید.
سعی کنید در ابتدای شروع هر کسب و کار جدیدی از همه جهات امادگی لازم کسب کنید، اینکه بدانید و امادگی داشته باشید که بازار با افت و خیز همراه است و با یک ضرر خود را بازنده ندانید و یا اینکه بدانید درچه زمینه ای سرمایه گذاری کنید و حتی پرورش چه طیوری در چه فصلی مناسب است و …. همه این ها نیاز به مشاوره و راهنمایی از طرف شخصی که خود در این زمینه فعالیت دارد و در بازار این حرفه شناخته شده است دارید.
این مسئله را به خاطر بسپارید که بهتر است در زندگی ‌تان روی یک هدف تمرکز کنید همین ‌که در یک کار چندین هزار قدم درست بردارید برای موفقیت شما کافی ست.
البته ناگفته نماند که درست و غلط ماهیتی نظری دارند؛ پس اگر گمان کنید که فقط انتخاب ها و تصمیم های درست شما می تواند مسیر منتهی به موفقیت را برایتان هموار کند، بیش از اندازه در اشتباه هستید باید دید خود را به بازار کار گشترده تر کنید، دربازار این مسئله که اجتناب از تصمیم‌های اشتباه و نا به جا به اندازه ی تصمیم گیری درست اهمیت دارد مسئله بسیار مهمی است که بسیاری از افراد به آن هیچ توجه ای ندارند.
در پایان بخاطر داشته باشید بسیاری از مردم بیش از اندازه درگیر نتیجه و محصول نهایی کار خود می‌شوند به قدری که لذت بردن از مسیر موفقیت را فراموش می کنند. برای موفق بودن باید شاد زیست و با تمام توان تلاش کرد.
در حالی که روی هدف تمرکز کرده اید از مسیر موفقیت لذت ببرید و یادتان نرود که زندگی همین امروز و فرداست.
موفقیت فقط چند قدم با شما فاصله دارد.
با ما تماس بگیرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *